Qui som
Xarxa7 és una plataforma que vol obrir debat per resoldre les mancances d’infraestructures al territori de la Catalunya Central, tant de carreteres com de ferrocarrils, i les seves derivades econòmiques, socials, ambientals, i de model territorial.
Som un grup obert i pluridisciplinari, format per persones amb inquietud contrastada i ganes d’aportar en positiu temes d’infraestructures. Enginyers, arquitectes, experts en ferrocarrils, empresaris i persones amb un historial vinculat a entitats arrelades al territori.
Ens volem centrar especialment en l’anàlisi de la importància i l’impacte econòmic de les infraestructures en el desenvolupament de les nostres contrades, amb paràmetres quantificables i arguments clars, objectius i entenedors.
Últimes notícies:
Regió7 – El futur de la línia de Renfe del Bages és una de les prioritats dels pactes de pressupostos
CM – El mal del tren català ens ve de dins
Regió7 – Els grups pel desdoblament de la C-55 volen que consti a la planificació de futur.
Últims articles:
NacióDigital – Igualada, Manresa, Vic: l’oportunitat d’un país reequilibrat
Regió7 – Perdre el tren
Regió7 – A voltes amb el soterrament!


Si vols donar suport a aquest manifest, descarrega’t i omple el següent formulari.
Pots enviar-lo omplert a info@xarxa7.com
